IEEEXtreem 13.0
Το IEEEXtreme είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός όπου ομάδες με μέλη της ΙΕΕΕ, τα οποία πολλές φορές με την υποστήριξη των τοπικών Branch διαγωνίζονται σε προγραμματιστικά προβλήματα με περιθώριο επίλυσης 24 ώρες. Οι διαγωνιζόμενοι καλούνται να λύσουν αλγοριθμικά προβλήματα. Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις και εμπειρία προγραμματισμού και η εκδήλωση είναι ανοιχτή προς όλους τους φοιτητές.
Η σημμετοχή σε έναν από τους δυνατότερους διαγωνισμούς σχετικά με τον προγραμματισμό αποτελεί από μόνη της σημαντική πρόκληση.
Το μεγάλο βραβείο του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή σε ένα συνέδριο του IEEE της επιλογής σας. Τα βραβεία των δεύτερων και τρίτων είναι προσφορά του IEEE Computer Society.
Ανταγωνίσου με άτομα από όλο τον κόσμο, μαζεύοντας εμπειρίες χρήσιμες για την εξέλιξη σου.
Ο προγραμματισμός και η οργάνωση είναι σημαντικό για κάθε event.
00.00-1.00
01.00-03.00
03.00-10.00
10.00-11.00
11.00-15.00
15.00-16.00
16.00-03.00
In at velit eu est vehicula posuere. Sed sagittis, urna nec pellentesque molestie, est nisi laoreet metus. Nam ac turpis ut orci eleifend suscipit eu in odio. Morbi volutpat mattis urna, et fringilla eros ultrices eu.
download pdfΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ& ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Οι εγγραφές για το IEEEXtreme 13.0 είναι ανοιχτές. Έλα με τους φίλους σου και δημιουργήστε ομάδες των τριών με πέντε ατόμων.
2300
ομαδες
5500
φοιτητες
600
εποπτες
100
εθελοντες
Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός μετρητή κατανάλωσης ρεύματος με την βοήθεια ενός μικροελεγκτή Arduino. Μετά παρουσιάζονται τα δεδομένα ζωντανά σε ειδική ιστοσελίδα.
Πέρα από την ζωντανή απεικόνιση των μετρήσεων, υπάρχει η δυνατότητα προβολής παλιών δεδομένων με την μορφή γραφημάτων.
Online Μετρητής κατάλωσης ρεύματος - IEEE DIY Project
“Cardboard, ο τρόπος της Google για την ανάπτυξη προσιτών εργαλείων εικονικής πραγματικότητας (virtual reality-VR), που θα επιτρέψουν σε όλους να απολαύσουν την εικονική πραγματικότητα με έναν απλό, διασκεδαστικό και φυσικό τρόπο”
A day in Virtual Reality: hand-on Google Cardboard
Ομιλία του Βαγγέλη Μουρίκη για την εκμετάλλευση αδυναμιών σε σύγχρονες εφαρμογές (Facebook, Wordpress Plugin) και εκμετάλλευση αδυναμιών σε Υπερχείλιση στοίβας (Buffer Overflows).
Hacking Is Art v3.0
Το Εργαστήριο Ψηφιακών Συστημάτων και Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών σε συνεργασία με το IEEE SB UoWM διοργανώσε σεμινάριο εκμάθησης της γλώσσας προγραμματισμού Python.
Wanna learn some Python ?
Οι άνθρωποι που έδειξαν έμπρακτα της υποστήριξης τους στον διαγωνισμό.